Semester!

Ja då va det dags för mig att få ha lite mer semester! Tiden går så himla fort. Mamma har varit här nu i en vecka och hälsat på. Det har varit jättemysigt trots att jag har jobbat. Det har varit rena lyxen att ha henne här. Lagad mat på kvällarna, städat och fint, nybakade bullar=) Jag har njutit varje minut!

Så nu är det min tur att hälsa på henne! Vi ska snart bege oss uppåt. Ska bli skönt att få ha lite slappedagar hemma hos mamsen=)

Sen på fredag så åker jag och Jennie neråt till goa Göteborg och har helgen med Anna och Patricia. Kommer bli så mysigt att ha en riktig tjejhelg!

Men det är ju inte utan att jag har lite seperationsångest. Både från Martin och bebisarna..=)




Dem små liven är 6 veckor idag!

Hoppas ni har en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som ni haft fina dagar tillsammans! Nybakade bullar lät inte alls fel..muns! Längtar tills ni kommer ska bli jättekul!! Hörs ikväll..;) pUSS

2010-08-01 @ 19:17:50
Postat av: Anonym

Va söta dom e kissarna! Kan tänka mig att du kommer få separationsångest från dom goingarna:) Snart ses vi! Kramar

2010-08-02 @ 01:34:20
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Gud sååå söta de är... Ska du behålla någon själv? Ha en super skön semester. Kram

2010-08-02 @ 09:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0