Vänner och loppis!


Dagens loppisfynd!


Flizan in action!


Uppe!

Helgen har bjudit på kvalitetstid med min Patricia som kom i fredags. Tyvärr jobbade jag lite i lördags men Iza följde med. Sen fixade vi lite inköp inför kvällens grillmys! Sofie, Johan och deras Axel kom oxå och tillsammans hade vi en supermysig kväll.

Idag har vi njutit av solen....fikat, spelat lite boll med Ebbe, målat och pysslat=)

En perfekt helg! Så underbart mysigt att få ha Iza här och bara få umgås. Jag märker verkligen hur mycket jag saknar mina tjejer. Mina vänner är verkligen mina stötepelare här i livet och jag kan inte tänka mig att vara utan dem på något vis.


Nu har jag och en annan av mina älsklingar, min fina sambo=) myskväll. Lite pizzamat fick det bli idag, och nu är det soffläge!




Underbara vännen


Njut kvällen!!

 


Kommentarer
Postat av: Annsan

Detsamma till dej vännen kan inte vara utan dej heller! Bästa idis! Vilken härlig spegel den var jättefin och blev jättesnygg ovanför soffan mycket fint!! Härligt att ni fick en mysig helg tillsammans!!;) Puss

2010-04-26 @ 22:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0