Underbara Lördag!

Vad är bättre än en riktigt sovmorgon, slappefrukost och sen en mysdag framför sig. Just nu ligger/sitter vi i soffan och bara myser efter en lång frukost med massa prat med mamsen. Så underbart att få prata i lugn och ro utan 50 mil ifrån varandra. Det är det man saknar allra mest, att bara få sitta ner och umgås, men destomer njuter man av det nu=)


Jag nu=)

Nu ska vi snart fixa iordning oss lite, sen ska vi in till Nyköping och gå till Pappas grav. Tända ljus, minnas pappa och tänka på alla andra fina männsikor som inte finns med oss idag. Tänker väldigt mycket på min Jennie och hennes familj en helg som denna. Jag tänker väldigt mycket på alla som någonsin förlorat någon i sin närhet. För min del handlar denna helg mest om kärlek. För det jag har kvar är bara dem fina minnena. För 1 månad sedan var det exakt 3 år sedan pappa gick bort. Och det känns både som ett ögonblick sedan jag sist träffa honom men samtidigt som en evighet. Det går inte en dag utan att jag tänker på honom. Hon finns alltid med mig vad jag än gör, ibland gråter jag hedjlöst och kännslan av ilska, förtvivlan och STOR saknad sköljer över, men för det mesta så tänker på honom med ett leende. En känsla av att han är med ändå. För det är han..!



Efter vi varit på graven ska vi ut och äta. Ska bli mysigt att få umgås med familjen. Tyvärr är lillnicke sjuk, som vanligt när vi träffar honom. Men vi får hoppas han blir bättre så vi kan fira hans 19 årsdag imorgon. (Han fyllde förra helgen)


Ta hand om varandra i höstmörkret och njut helgen tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt som du skriver att bara få sitta i lugn och ro att prata med varandra utan att det är många mil emellan. Hoppas du får en härlig helg där uppe tillsammans med nära och kära! Vi har oxå tänt ljus här hemma idag för att tänka på dem som inte är med oss här, men för alltid finns i våra tankar!

Kramar på dig! Och hälsa!

2009-10-31 @ 22:09:19
Postat av: Caroline

Vad fräsch och fin du ser ut!

Kram

2009-11-02 @ 16:26:42
URL: http://www.metrobloggen.se/novaochneo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0