Trötter

Åh vad jag hade velat ligga kvar i sängen idag! Trots att det är fint väder så är
jag en riktigt trötter idag. Vet inte om det är helt vanlig tisdagströtthet eller
om det har något med fullmånen att göra?!

Har intagit lite kaffe som kanske skulle kunna pigga upp mig lite iaf=)
Tur att det är fullrulle på jobbet idag så det inte finns det nån risk att
somna.


titta vilka hemska zoombis vi var i söndags hemma hos Johan och Sofie, haha!

Lite trötta kanske=)

Hoppas din tisdag blir en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var oxå såå trött imorse, men nu har jag duschat och tagit en kopp kaffe...så nu e jag pigg:) Hoppas du får en bra dag!! kramar

2009-10-06 @ 10:41:15
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: anna

Hejsan svejsan!Det är jobbigt när man vaknar sådär trött=) Du får ta dig en riktigt skön sovmorgon i helgen, och jag lovar att jag inte ska väcka dig=)Kramar saknar dig

2009-10-06 @ 22:09:31
URL: http://amcl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0