Fredag!

Åh jag älskar fredagar!


Jag gillar mozzarella=)

Ikväll är jag gräsänka. Va över på netto och köpte lite gottigott till mig själv och slog mig ner för att mysa i soffan. Slog upp lite rödvin och tyckte att det var helt oki att va själv en fredagskväll. (något jag annars inte är ett jättefan över) och jag är glad att man kissarna här hemma så man kan prata med nån=)


Sen förstördes allt av en viss kattj*vel!(jag får kalla honom för det när han varit stygg)  Han ska promt upp på bordet hela tiden. Jag kastar ner honom i nackskinnet och efter 30 sek är han uppe igen. Suck. Tillslut lyckades han ju komma åt mina glas, både vinet och vattnet. så var det med den vita soffan. Det var bara att ta fram damsugaren och skurhinken och börja städa...



Nu ligger sofföverdraget i badkaret och sitter i sängen!

Hoppas ni har en mysig fredag i soffan=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Neeej vad irriterande! man ska inte ha vit soffa...Jag orkar knappt bry mig längre om det spills på vår vita soffa. Vad tråkigt! Hoppas vinet går bort. Ha en härlig lördag! kram kram

2009-10-24 @ 09:17:30
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas du fick bort rödvins fläcken! Annars kan jag tipsa om galltvål.. :) Ha de bra! Kram

2009-10-28 @ 17:15:39
URL: http://www.metrobloggen.se/novaochneo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0