November

Sådär ja. Nu va det sista dagen i november. Och jag har varit jättedålig på att uppdatera här. Tiden har inte räckt, eller så har inspirationen inte funnits där.

Det har hänt en del saker!

Det största och viktigaste delen av november är såklart husdelen. Vi hittade Huset. Vi va och kollade på Huset, vi ville verkligen ha Huset. Vi budade på Huset och vi fick Huset!!  (Fick och fick...men iaf=))
Allt känns så himla bra!


I detta hus ligger våran framtid och väntar=)


Annars har det varit en hel del jobb. Alltid mycket att göra nu innan jul, vilket är superkul. Och när det är kul så orkar man så mycket mer.

Jag var beredd på att november skulle vara en riktigt seg måndad. Men icke. Den har ju gått som ett skott. Huxflux så var det 1:a advent igår. MYS! I lördags så pysslade vi här hemma och nu känns det så mysigt.



Igår fyllde mormor Clara 90 år!


Fina Clara!


Vi var och åt god smörgåstårta på Carlbergsgården utanför Billeberga.
Ett jättemysigt ställe med en verkligen personlig toutch.


GLADA busungar som fick julklappar av restuarangen efter dem ätit upp,
så snällt!


Elias är full av massa bus!



Sådär, då laddar vi inför en ny start på en ny vecka. Jag hoppas denna vecka går fort, för på fredag kommer Anna och Alexander!! Ska bli så mysigt och ha dem här!


Ha en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: Iza

Kul med uppdatering:)...borde oxå ta och uppdatera..hihi. Verkar som helgen varit mysig! Kramar från mig

2009-11-30 @ 10:29:33
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Underbart att se att ni mår bra...saknar dig pusss***

2009-11-30 @ 12:43:59
Postat av: Sandra Strandgård

Kul med uppdatering gumman! grattis till huset, vad roligt! jag åker till mallorca igen i april,men jag vill definitivt komma ner och hälsa på i huset, haha jag bjuer in mig själv:) sköt om dig, vi MÅSTE höras snart...puss och kram!

2009-11-30 @ 22:01:47
Postat av: Anna

Åh vad fint huset var!Vi sitter båda två och ler för eran lyckas skull!Där kommer ni trivas super tror jag! Behöver ni flytthjälp så vet ni att vi finns för er!Kan säga att vi båda blev väldigt sugna på hus=) Vi längtar tills vi kommer till er ser fram emot en helg tillsammans!=)

2009-11-30 @ 22:44:07
Postat av: Anna

Va roligt med en uppdatering här :)

Säger grattis igen till husköpet!!



Kram kram

2009-12-02 @ 12:34:20
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0