Måste bli bättre...!

Ja nu tycker jag minsann att jag varit allför dålig med att uppdatera denna blogg.

Men här kommer det lite =)

I torsdags jag jag min lilla packning och åkte raka vägen upp till Stockholm. Där skulle det firas. Våran kära Alexandra fyllde 25 år! Det var kanontrevligt både hemma hos henne och sedan när vi svängde våra lurviga ute på krogen.

Min underbaraste Jennie var oxå med!



Dagen därefter var det picknick i parken!
   
Det var supermysigt och vi satt där länge och väl!

Hem mot familjen!


   
Väl hemma blev det lugna puckar. Umgås lite med familjen, och Malins nytillkomna
bebis Zaifa! Valpar är alltid så himla söta.

På hemvägen fick jag världens bästa sällskap, Malin hade varit upp i Södertälje och vad passade då inte bättre än att hon åkte med mig neråt. Resan gick fort vi babblade konstant i ca 5 timmar=) Tjejer kan!

Det var den helgen! Nu laddas det inför en härlig arbetsvecka=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0