Godmorgon tisdag!

Jag gillar vårat Skånska härliga väder just nu! Det är underbara dagar, med verklig sommarkännsla. Det är grönt och skönt överallt. Och sen på nätterna, så somnar man till regnet som piskar mot fönstret. Men likväl när man vaknar morgonen efter, så möts man av dessa härliga vårstrålar! Visst är det underbart



Igår kväll gick vi ut en sväng med Clöddis och då passade jag på att ta med mig några kvistar av Syreénen utanför. Imorse när jag öppnade balkongdörren så slogs en riktigt hääärlig doft emot en!


Kommentarer
Postat av: Iza Fliza

Jag hoppas att detta underbara väder kommer hit upp till götlaborg snart... nu är det molnigt och dant. Önskar dig en underbar dag! Ringer imorn. Puss!

2009-05-19 @ 13:38:17
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0