Fy skäms!

Åh jag är så dålig på att blogga just nu! Det är nog inspirationen som tryter. Ibland innehåller vardagen så mycke energislukning så man blir totalt utmattad. Men jag vill gärna hålla den här bloggen igång så ni min kära familj kan hålla koll på mig, mina vänner vet hur jag har det! Så jag ska bli bättre!

Denna helg är min egna helg! Jag ska ha en sån riktigt slappar helg! Snart ska jag rensa ut alla mina kläder i garderoben och börja om från början. Packa ner allt som jag inte ska använda i sommar osv. Sen ska jag sortera i skohögen, så det blir ordning och reda i min lilla oröra. Jag MÅSTE ha ordning i min garderob annars mår jag inga bra. En sån där liten grej jag alltid har haft tror jag. Alltid mycket roligare att kliva in och klä sig på morgonen när man ser allt! Sen ska jag sy klart mina femtonhundratals (eller vad dem nu heter) gardiner till vardagsrummet! Sen framåt eftermiddagen ska det blir lite Spa för mig här hemma. Ska peela, fixa och dona med mig själv. Lite ny färg på naglar, lite omvårdnad av mig själv helt enkelt! Visst låter det bra??!

Sen ikväll blir det nog en sväng till Anders "Timbak" på lite kalas. Min andra halva får slita idag. Hela dagen är han Hejdes slav. Men ikväll ska vi få vara tillsammans! Imorgon kommer han vara gift med sin bil=) Med all rätt!

Vi bestämde igår att vi skulle ha lite vin och räkmys i soffan! En sån riktig fredag som vi älskar. Men tiden försvann och hungern tog över, det blev en rekordsnabb beställning och 10 minuter senare hade vi maten på bordet, kebabsallad (Martin åt kebabtallrik givetvis) och vatten. Somna i soffan och vakna 03.43, vandrade som två sombiz in o välte oss i sängen. Mascaran och linser var det inte tal om att ta bort. Men ack så skönt det är att somna i soffan!



Kram på er! Och ha en trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Iza

Vilken fining du är:) Ha en underbar helg min vän!

2009-05-16 @ 17:47:08
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Fitri

Åhh vad skönt det låter att ha tid över o få ta hand om sig själv. Avundas dig som kan ha ett mini SPA hemma med härliga produkter o fixa naglarna. Jag har ingen tid eller ork för de =(

Vill du komma o SPA:a mig ngn dag?? ;P

Håller med dig ang ordning på kläderna...nya garderoben kmr att bli kanon tror jag =)

Till slut...vad fin du är på bilden! Visst har du klippt dig?

Kramar...

2009-05-17 @ 16:09:27
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0