Hej!

Semestern är slut och arbetet var ett faktum i måndags. Och jag ska säga att för första gången i mitt yrkesamma liv som hudterapeut så hade jag arbetsångest! Jag ville inte börja jobba igen. Var inte alls sugen på det. Kändes som om jag behövde minst en vecka till. Men redan på tisdagen var man inne i det. Och det var väl förväl!

Nu idag först har jag rensat bort resan vad det innebär med packning, smutskläder, väskor, vinterkläder osv. Så nu är det städat och snyggt igen!

Men som vi har saknat vår lilla Clöddis. Hon har haft det toppen hos Mia. Men jag vill lova att hon minsann var sur på oss när hon kom hem. Hon har några enstaka ggr fått för sig att bajsa precis bredvid lådan, trots den var helt ren och bytt. Hehe, lilla surfian! Tur att vi är hemma igen och allt är som vanligt!

Idag är det kalas som gäller! Åsa och Mattias blir båda ett år äldre oc<h det ska ju såklart firas=) Så nu blir det att fixa iordning sig själv oxå.


Veckan har bjudit på SOL och VÅRKÄNNSLOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0