TGIF!

Thanks god it´s FRIDAY!
 
Veckan har inte varit jobbig på något sätt, men det är mycket nu och oavsett jag om jag trivs på mitt jobb så blir man lite sliten och trött. Men samtidigt vill jag inte klaga för det är superkul när det går bra för salongen=)

Imorgon ska vi på Grisfest! Ska bli trevligt och gott. Har ätit helgrillad gris förut men jag har aldrig varit på grisfest. Tror att det kanske kan vara typsikt skånskt? Eller jag vet inte, har aldrig hört att mina föräldrar eller andra varit på det under min uppväxt. Hur som helst ska jag njuta av det goda=)

Sen på söndag är det dax för lillen Elias att bli döpt! Tänk att det lilla livet redan är ca 9 veckor!! Han är så otroligt fin och jag tror inte att det kommer bli några svårigheter i kyrkan så snäll som han e!

Så en toppenhelg kommer detta att bli alltså!

Hoppas du njuter av din dag!










Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman!Håller med dig underbart med fredag=) Hoppas du får en riktigt mysig förmiddag imorgon med fix och doning=) Låter kul att gå på grisfest=)

Massa kramar från mig!

2009-06-05 @ 23:57:51
URL: http://amcl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0