Kliar i fingrarna!



Jag vill ha en trädgård!!! Tänk att få gå upp så här på lördagmogron, med sin kopp kaffe och bara insupa doften av sin alldeles egna trädgård. Och sen få sätta tänderna i allt som skall göras. Har så mycket jag vill lära mig ang växter och blommor!  Klart jag vet att det krävs mycket arbete med en tomt, men det är ju just det. Att göra något som man sen får njuta av! Ja, jag längtar och dagdrömmer om den dagen iaf. Lika mycket som Martin längtar och verkligen dagdrömmer om sitt dubbelgarage=) Ni skulle höra oss när vi går igång med våra planer, ojoj! Hihi!

Egentligen vet jag inte vad som händer med mig. För att om mina föräldrar hade sagt till mig för 10 år sedan att jag skulle längta efter att ha en egen trädgård med massor av jobb skulle jag vika mig av skratt. På den tiden tog det ca en halv vecka innan jag tog mig till att hjälpa till med att klippa gräsmattan! Men det är ju tur att man ändras, och kanske blir äldre och klokare! Iaf äldre=)

Idag är det Sverigesnationaldag!


(åh  tänk om jag ändå hade haft en trädgård med flaggstång,
då hade jag hissat flaggan i Sveriges ära, eller hur Svägerskorna? hihi)
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0