Helgen

Helgen har varit en mycket fin helg! Tyvärr är laddaren till våran kamera borta så jag är bildlös från denna helgen. Tur att syster kunde dokumentera lite idag.

Ifredags när jag kom så åkte vi ner till Trosa och gick en sväng utanför alla partytillhållen. Fullt ös och massor med folk. Denna helg är verkligen en ren stor folkfest i Trosa. Varje år lika dant. Så himla härligt. På hemvägen körde jag på ett stackars rådjur. Det är första gången jag körde på ett djur och det va verkligen hemskt. Den lille stackarn levde fortfarande efter krocken så polisen kom och gjorde slut på lidandet. Usch, jag kände mig så hemsk. Men jag hade inte en chans ett väjja.


I går begav vi oss till Tullen. Först satt vi i Jennies brors båt och hade lite förpartaj. Med lite dricka och jordgubbar=) Sedan gick vi ut och dansade och hade en rolig kväll!

Idag har det varit en dag i solens tecken! Denna dag har nog slagit rekord. Så varm och härlig dag!




Malin och hennes söta Saifa

Nu ska jag snart sussa! Blir en tidig morgon imorgon.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0