Vi


En gammal bild OSS.


En ny bild  på OSS=)

Det är så svårt att förklara min kärlek till Martin med ord. Men att mitt hjärta gör frivolter såfort jag tänker på honom. Att jag får vara den flicka som vaknar vid hans sida varje morgon. en gåva som är större än livet! Är oerhört tacksam för allt han ger mig, och att jag får ge honom allt jag har och ge!




Längtar till i helgen då det bär iväg upp till mina älskade vänner i Göteborg=) En helg att se framemot alltså!

Nu ska jag till jobbet och få massage av Peter. Ska bli spännande. Sen ikväll är det Restylanekväll igen! Och vi ska få prova Restylane Vital. Det är en Restylne behandling som ger spänst åt hela huden, som en föryngrade behandling men även väldigt effektiv mot acneärr osv. Ska bli jättespännande!


Tänker på mina älskade småsyskon som bådan två inte mår så bra! Ibland önskar man att vi bodde under samma tak igen så jag kunde få ta hand om dem. Iaf få ge dem en kram. (Pratade med lillebror som sitter 110 mil uppåt landet, med sitt rematiska knä. Han kan knappt gå och det gör tydligen jätte ont. Frågade om han längtade efter mamma, Men han skratta och sa att han är ju rätt så stor nu och klarar sig själv. Hum, ja visst ja, han hade hunnit bli 18 år. Typiskt storasyster!hehe!) Tur att det finns telefon så man kan prata med iaf =)

Ta hand er där ute! Ta vara på dagen! Kram




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Pussss...ni e så underbart fina! Saknar dig...

2009-01-28 @ 12:40:46
Postat av: Annsan=)

Vad fina ni är!Nu är det bara en dag kvar tills ja får ha dig i min famn igen=) älskar dig ses snart=) puss din anna panna

2009-01-29 @ 22:03:13
URL: http://amcl.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka fina bilder på er!! Kärlek är det finaste man kan ge och få!!

Tråkigt att dina syskon inte mår bra, hoppas det blir bättre.

Kram kram

2009-01-30 @ 09:45:36
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0