Helgen

Sådär nu var även denna helg förbi. Det har varit en lugn och skön helg tycker jag.

I fredags så var vi på kalas hos Pucken som fyllde 26 år! Han bjöd på god pizza, vin, kaffe och kakor. Det blev en trevlig tillställning.

Sen var det upp och hoppa på lördagsmorgonen. Bokstavligen faktiskt. För jag vakna 08.52, och insåg snabbt att det skulle bli lite stressigt då min första kund skulle komma 9.00, i Landskrona! Men detta är faktiskt lite lustigt. För jag har inte försovit mig många ggr det senaste åren. Och när jag väl gör det, så är det lustigt att jag just lagt denna första kunds tele nummer på huvudet. Jag har verkligen inget sifferminne, men detta kom jag ihåg. Så det löste sig så bra trots allt. Men det är ändå inget kul att vakna i ett sånt ryck..

Lördagen, efter jobb, tillbringa vi med att slappa =) Sen precis lagom utvilade så ringde syster Åsa och berättade att Mattias skulle göra wok. Åh, det var både efterlängtat och supergott! Det blev en mysig kväll med lite bus,sällskapspel och ett riktigt gott skratt! Tack Åsa för det ;)

Söndagen stod för fix här hemma. Städa, tryka, storhandla och betala räkningar! Så skönt det är när det rä färdigt!

Nu är det jobbet som kallar!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tänk va det kan vara skoj med lite grädde... Den bjuder jag på! Kram Kram

2009-01-26 @ 15:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0