Vinterväder även här

Jo detta börjar ju likna Sveriges klimat. Det snöar ännu mer ikväll. Det har snart legat vitt på marken hela veckan. Perfekt för alla barn. Jag och Åsa har varit i Helsingborg hos Anna J och smidigt planerna. KUL! Men uschanemej vilket väglag. Men Åsa körde säkert och försiktigt och transporterade mig hem till porten. Anna bjöd på supergod mat, det var en mysig kväll.

Imorgon är lite tjejmiddag som gäller. Alltid trevligt att träffa tjejerna!


Nu ska jag pussa på min Putte!





Kommentarer
Postat av: familjen Hedin

Tjenixen. Ja visst é det härligt väder, idag blir det pulkaåking för glatta livet, härligt att vara ledig. Ser framemot aprilträffen. Hälsa brosan kram från Anna och Thea

2009-02-20 @ 09:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0