Lyxveckan

Ja minsann. Denna vecka är en skön vecka har jag börjat märka. Jag tillhör ju dem som är liite morgontrött,bara lite. Och att få gå upp på morgonen i lugn och ro och dricka mitt morgonkaffe, kolla nätet och äta mina knäckemackor är lyx. Och så har fått haft det två mornar denna vecka. Dock så jobbar ju lite senare på kvällen, men dessa lyxmornar betyder så mycket =)

Så nu sitter jag här och myser i soffan =) Cloetta gör mig sällskap i form av tiggeri. Jag kan inte för hela världen förstå var hon har fått det ifrån ;)


Ne och på bordet får hon ju inte heller vara. Typskt. Kan det var så här att llilla skruttan är våran ögonsten och att vi mer än gärna ger henne lite frihet här hemma. ( Vi äter ju nästan aldrig vid matbordet heller, har väl hänt 3 ggr sen vi flytta in)

Ha en skön onsdag i snön!

Kommentarer
Postat av: Iza

Ja det är skönt att få någon sådann lyxdag nån gång ibland. Va fin hon är kissen...hon ser ut att trivas på köksbordet:) Kramar

2009-02-12 @ 00:25:15
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0