Huxflux

Ja, huxflux så va det fredag!

Ack så fort veckorna går. Vilken ibland kan vara skönt. Denna vecka har jag längtat efter helgen faktiskt. Det har varit en relativ lugn vecka ändå.

 
I tisdags åt vi såklart semlor! Goa Hedin-semlor va det! Thea åt sin kanelbulle=)


En liten köksbild =)


Igår blev det egen lyx då Martin hade kvartalsmöte med jobbet. Då passa jag på att äta sushi =) Gott så in i bengen!


Nu är det stormsteg mot helgen som gäller! Har en helt fullspäckad fredag framför mig. Imorgon ska jag iväg och göra en brud-makeup. Ska bli jättekul! Sen ska iväg till Malmö med Martins jobb på bigbowl. Äta gott och bowla! Inte fel!

Njut av eran fredag!

Kommentarer
Postat av: familjen Hedin

Hej. Sååå himla fint köket blev. Helt annorlunda, kanonbra. Ha en skön helg, vi hörs kramiz

2009-02-27 @ 15:08:39
Postat av: Iza

Vad fint det blev med köksstolarna och bordet, ljust och fräscht! Hoppas ni får en mysig kväll. kramar

2009-02-27 @ 18:50:20
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0