Helgen!

Martin min lilla hockeystar!



Det var faktiskt kul att kolla på hockey igår. Roligast var ju att se Martin på isen. Han var duktigare  än vad jag trodde. =) Med mig och hejja var Gunilla, Tanja och Petra!
 
Tanja hejjade på sin pappa!

Efter så åkte vi till Johan och Sofie som bjöd på god mat och trevlig sällskap. Anna , Fredde och deras Louise var oxå där. Vi kollade schlager och spela spel. Sen fick vi ge oss av pga vädret, som inte var så roligt. Johan fick ploga upp vägen för oss för att överhuvudtaget se den. Sen var det krypkörning hem hela vägen. Skönt när man väl var hemma sen. Tack för en mysig kväll!

Idag har vi haft pysseldag här hemma. Martin har gjort det han är bäst på, städat toaletten =) Mer grundligare kan man nog inte göra det. =) Själv har jag slipat och målat kökstolarna. VIta så klart!




Nu ska jag ta mig ett bad och sen blir det god söndagsmiddag!

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna Lindell

Ser ut som du haft en härlig helg=) Vad fina stolarna blev är bra sugen på att måla om våra stolar til vita med=) Hoppas du har en bra dag.Saknar dig. kramar

2009-02-23 @ 10:53:00
URL: http://amcl.blogg.se/
Postat av: Fitri

Jag har utmanat dig =)



Se hur det går till på min sida.

Good Luck!

2009-02-24 @ 23:02:14
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0