Det känns så tryggt

Jag måste få berätta en sak som känns ända in i hjärtat på mig. och som glädjer mig!

I den störta delen av mitt barndomsliv så bodde jag i ett hus i byn Vagnhärad! Vi köpte huset när jag gick i första klass och flyttade därifrån i nionde klass. Vad som nu känns speciellt är att mina två vänner från skolan har köpt just det huset och har precis flyttat in med sina två små barn. Gissa om det känns tryggt! Ett hus bevarar så många minnen.Och för mig känns det skönt att veta att jag kan (om jag får såklart hihi) få insupa de gamla minnena innifrån! Det låter kanske lite flummigt man det är viktigare än vad man kan tro. Och jag är glad för deras skull att dem får bo i ett sånt härligt hus. Det är perfekt att växa upp i =)

Önskar Fitri, Timmy och barnen all lycka! Här är fitris blogg! Ylmetott


Kommentarer
Postat av: Fitri

Åh söta lilla duu =)

Jag tror så mkt på huset o vet att vi kommer att trivas så bra där!

Självklart är du alltid välkommen..alltid ;) Tack för ditt fina inlägg o dina lyckönskningar!



Puss o Kram..

2009-02-05 @ 11:02:39
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0