Det hjälper!

Jag ser vitt! Det har minsann kommit lite snö här nere i Skåne. Det är så fint och mysigt. Skönt framför allt att det blir så mycket ljusare! Kul för dem små barnens skull.

Även så här vintertid så blir iaf jag en supertorris. Alltså på huden ;) I ansiktet har jag en cream från jobbet, men till kroppen har jag inte hittat något bra. Vet att Bodyshop har sina goa bodybutter. Och det var meningen att jag skulle ha handlat ett i helgen. Men Istället fick jag ett annat av Anna! Så snällt av henne. Men hon hade så många så trodde inte att hon skulle hinna använda dem. I-landsproblem!


Nu har jag använt denna nu i veckan. Och jag ska säga att jag inte längre är lika torr plus att den toftar juuuuvligt! Så det känns verkligen att det hjälper =)


Kör försiktigt där ute på vägarna nu! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0