Se upp i backen!

Åh vad detta är härligt! SNÖ, jag gillar verkligen detta. Det är vitt och kallt. Tillochmed här i skåne=) Jag njuter, detta gör att den härliga julkänslan infinner sig på studs.

Denna veckan har gått fort. För fort. Med raska steg mot julen och lite ledighet=) Vi har en hel del på jobbet i dessa dagen vilket är riktigt skoj, bara man är fullt förberedd. Men det känns det som om vi är.

Igår var det dags för julgodis! Det var mysigt som vanligt=)


Här är vi i full gång, men jag vet inte hur bra jag lyckades med att
smälta chokladen egentligen..hihi



Här är det full fart


Bilden är tagen i detta nu, det snöar jättemycket ute och är -5 grader.

Nu ska jag njuta en frukost och kolla inredningsbloggar för att hitta inspiration till denna lilla lya. Sista fixet innan jul!

Ut och åk pulka! Det är både skoj och en bra träning=)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt det ser ut att göra julgodis tillsammans! Du ser ut att ha bra koll på kastrullen!Åhh vilket härligt vinterland ni har, så mycket snö har man ju inte sett sen man var liten nästan..=) Massa kramar och önskar er en härlig söndag! Puss*

2009-12-20 @ 11:10:46
URL: http://amcl.blogg.se/
Postat av: Anna

God Jul!

Hoppas ni får en mysig jul!



Kram kram

2009-12-24 @ 10:34:02
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0