Pilates

Jag har införskaffat mig en pilates-dvd med boll!


Jag har precis testat en omgång här i vardagsrummet!


Det var mycket svårare än vad man kunde tro, samt riktigt jobbigt!


Jag har haft en skön sovmorgon här idag. Börjar lite senare idag vilket känns skönt när man har haft gäster här i helgen. Så man har lite tid att plocka undan lite.

Idag är en riktigt disig dag ute så det känns inte alls dumt att snart bege sig till jobbet och träffa lite trevliga kunder som (för det mesta) ger possitiv enegri=)


Hoppas du har en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: Annsan

Hej gumman! Vad duktig du är som tar dig an bollen! Kan tänka mig att det är jätteskönt! Hoppas du får en mysig kväll med alla dina program:P Tack igen för en toppen helg! Kramar

2009-12-08 @ 19:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0