Mellandagarna

Julen är över och väntan på att det nya året ska börja är ett faktum. Jag reste hemåt igår. Känns alltid tungt att åka ifrån familjen. Men denna gång kändes det extra tugnt, vet inte varför, jag hade gärna stannat ett tag till. Nu kommer vi nog inte ses förrän till våren...vi får prata mycket i telefonen istället=)



Jag framför granen...


Julkulan


Jennie och jag i farmor och farfars soffa


Middag- skål!


Mycket snö! Här va jag på kyrkogården..så fint!



Tack för en fin jul min älskade familj och min vän Jennie!

Nu är det jobb i 3 dagar. Sen är det dags att åka uppåt till Göteborg för att fira
nyåret. Det ska bli riktigt trevligt. Vi har bokat bord på ett uteställe! Trerätters
och god dricka tillsammans med goda vänner kan ju bara bli hur bra som helst=)

Kör försiktigt, det är halt ute!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0