God jul!

Jag ger en GOD JUL hälsning här i efterskott. En riktigt god fortsättning till er alla.
Jag är hemma hos mamma och myser och njuter av familjens sällskap. Igår hade vi en lugn och mysig kväll med mycket mat, ännu mer fika och lekar och massa prat. Skönt att bara ha tid för varandra i lugn och ro.
Idag har det varit lugnt. Jag har gått långpromenad med 3 hundar i ishalka. En stund satte jag mig nästan ner så dem kunde dra mig. Frisk och skönt var det iaf. Sen har vi bara slappar med mer julmat och slapp i soffan. Nu ska vi snart bege oss ut och åka på bio. Vägarna är inte dem bästa här ute på landet så vi hoppas vi kommer fram. Det är jag mamma syster och Jennie som ska åka och se Götakanal 3. Man måste ju se den=)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: caroline

ida! jag väntar otåligt på bilderna du tog när jag o kalle va hos er;)

2009-12-26 @ 22:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0