Hej lördag!

Denna morgon har jag längtat efter heeela veckan. Det har varit tugnt att gå upp första arbetsveckan, del pga nya rutiner och dels för att sömnen inte har varit vad den borde tack vare min hosta och förskylning. Så idag kändes det som om jag verkligen kunde sova ut.

Igår hade jag en supertrevlig dag. Först var jag iväg på utbildning i Helsingborg på Mette´s Cosmetiq. Kursen innefattade microneeling. Vilket innebär att man med en liten rulle bärande 540 små små nålar sticker hål i huden och efter det masserar man aktiva ampuller som slussar djupare ner i huden tack vara dem öppna gångarna! Detta gör så att huden får en OTROLIG lyster. Även arbetar dem aktiva ämnena på hudstukturen, jämnar ut linjer och rynkor, ljusar upp piggmenteringar och förbättrar ärrbildning!
Visst känns det en del när man rullar nålarna på huden, men det är det verkligen värt! Dock är det en ganska dyr behandling, man räknar ca 7100 kr för 6 st behandlingar. För den som har dem pengarna över så rekomenderar jag verkligen att prova denna superbehandling!


Efter kursen så träffade jag min finaste Anki! Så kul att träffa henne. Det var ett tag sen och vi hade mycket att ta igen. Så vi pratade, fikade, pratade, åt, pratade och promenerade och pratade lite till=). Tack för en mysig eftermiddag och kväll min vän!



I veckan var vi på streetrace, eller jag följde med Martin. Det lös i ögonen på honom när
bilarna brummade runt och runt. Och jag förstår att han har nån slaggs kärlek till detta!
Jag var mest rädd att bli påkörd och mosad av alla unga pojkar som kan hantera
andbromsen och gasen lika bra som jag sätter på min mascara och ögonskugga! Haha=)



Föreställningen tar visst slut när farbror blå kommer. Folket var borta i ett naffs=)


Köpte jag igår, inte så värst vidare kan jag säga...men jag kunde ju inte låta bli
att testa



Idag är det KRÄFTSKIVA!

Kommentarer
Postat av: anki

Hallå du stumpan!

jag tyckte också det var mycket kul att träffas! vi hade så mycket att prata om. det är med lite sorg i hjärtat jag nu fattar att jag lämnat skåne och dig bakom mig. för ett tag i alla fall..

kram

2009-09-08 @ 08:37:35
URL: http://anki-naramenborta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0