En fin dag!

Idag startade dagen på bästa tänkbara sätt. Jag åkte in till Helsingborg, Råå. Och besökte salongen Trivas på Råå. Där väntade en supergullig tjej som utförde en skööön hotstonemassage behandling! Efter det satt jag en stund och drack lite te och läste skaller=) Detta var en fin födelsedagspresent av min snälla chef.






På jobbet råka vi fika lite goda bakelser=)


Idag har jag haft en toppendag. Vakna av skön sång av min finaste sambo! Halvdag på jobbet, och en supertrevlig kväll med goa vännerna Johan och Sofie och deras Axel. Sötaste Thea kom och överraska mig med fina teckningar som hon hade ritat på dagis, gullungen! Fick så fina blommor av tjejerna på jobbet, och fick ett fint blombud av min älskade mamma! Farmor och farfar va smarta och skicka blomcheckar så vi kan köpa vad vi vill! Perfekt!

Tack alla snälla och gulliga som har grattat mig idag! Man blir varm inombords...!


Kommentarer
Postat av: Sara Gbg

ÅH grattis i efterskott gumman förlåååååttt

2009-08-27 @ 13:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0