Längta och sakna

Just nu längtar jag till helgen supermycket! Ska bli så mysigt att komma upp till familjen och bara ha en lugn och stillsam helg. Vi ska ut i skogen, plocka svamp, fika, umgås och ha långa sovmornar. Förhoppningsvis så hinner jag träffa Jennie en liten stund oxå. Jag har saknat min kära familj mycke den senaste tiden. Det har ju hunnit bli en del av våra födelsedagar och att inte fira dem med sin familj känns ovanligt och konstigt. Så det ska vi även passa på och göra i helgen! Myyys


Det som kommer kännas jätteskumt är att Martin ska stanna kvar där uppe, han ska på utbildning tis och ons. Så jag kommer att åka hem på måndagen utan honom. Haha. Jag skrattar bara av tanken! kontstigt!


Nu är det jobbdax!


Till Salu! Köpa?

Värst vad mycket bilbilder det blev här nu då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0