Resrylane kväll

Ikväll har det varit fullt hus. Supertrevligt. En massa glada kvinnor som ville bli av med en och en annan rynka. Men jag måste nog erkänna att de första sprutorna som gavs gjorde mig liiite svimfärdig. Men sen blev man lite imun. Kul att se det fina resultaten!


Här sprutas det för fullt. Eva är sjuksköterska och är såå duktig. Snabb och säker på handen.

Observera gärna den fina väggen i bakgrunden. Igår var jag nämligen inte hudterapeut utan målare. Det blev riktigt fint! Tänk vad lite färg kan göra. Skulle kunna tänka mig den färgen här hemma. Men jag blev rätt så starkt nedröstad när jag försökte förklara den fina färgen. Typ mörklila=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0