Rätt in i väggen!

Jo det händer ju en del i Landskrona. Minst sagt. Tror det va förra veckan jag och Veronica hörde pistolskott när vi skulle stänga salongen. Då var en en man som höll på att råna en pizzeria... Idag hörde vi en riktig duns. Och då var det en bil som körde rätt in i väggen till ett av våra behandlingsrum. Så vi sprang ju ut för att kolla så ingen skadat sig och av ren nyfikenhet. Men ingen satt kvar i bilen, och ingen förare utanför heller. Ne så då hade ju han som körde sprungit iväg snabbt efter han kört in i väggen. Så idag har det varit besök av snygga poliser, massor med folk som samlats utanför, min kollega Carolin och hennes kund blev förhörde och fick försöka peka ut ett antal killar ( klockan var mitt på dagen och dem var varken nyktra eller drogfria kan jag säga!) som sa sig ha kört bilen. Men ingen liknade just den killen som dem såg springa ut från den?! Jag börja genast tro att dem skyddar varandra där..hum..


Nu har jag precis fått en supergod middag av älsklingen! Hade gärna tagit en skön kvällspromenad men jag kan knappt gå...Sån träningsvärk!




Cloetta är en stygg katt, hon förstör mitt höstpyzzel som jag gjorde igår. Halva mossan låg på golvet i morse! Buskatt!


Kommentarer
Postat av: Fitri

Haha...vilken rackare till katt!

Det är ju nästan som att ha ett litet barn hemma som gör massa bus =)

Bra att hon håller er sysselsatta ;)

Sköt om er!



Kram kram...

2008-11-18 @ 22:30:39
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0