Fisk och barnböcker

När jag var hemma hos mamma så hittade jag en massa barnböcker från när vi var små. Det var så mysigt, jag och mamma satt och högläste tillsammans. Tänk att man minns det så väl. Jag kunde Petter och hans fyra getter helt utan till som barn! hehe. Jag snodde med mig några av favoriterna hem, så Thea och Ebbe kan läsa i dem när dem är här!


Cloetta var visst lite nyfiken hon med.


Usch, ska jag ta i denna?!

Ikväll blir det fisk! Denna har vi haft i frysen länge nu. Ska bara stycka den lite först, nån som vet hur man gör? Vet att jag gjorde det med farfar när jag var liten. Men det minnet har visst svikit. Tror vi fixar det. Haha. Fisk är hur gott som helst. Bland det bästa jag vet. Det bästa är ju att äta den på resturang, då den är färdig och god. Men man måste ta på sig lite utmaningar här i livet...puh.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0