Underbara värme

Åter igen måste jag nämna hur underbart vädret är!! Att vakna på morgonen är en ren fröjd!

Igår låg jag och Martin nere i "trädgården" hela eftermiddagen. Att bara få njuta i solen med en bra bok, en sval dricka det är för mig livet när de är som bäst! Helst med sina käresta bredvid =)

Blev glad när Mette helt plötsligt titta förbi med en klänning hon hade köpt. Hon kunde inte ha den så hon ville att jag skulle testa den! Den sötaste klänningen någonsin. Jag blev kär och den blev min! Tack Mette!

Denna helg är det jobbhelg. Men det gör ingenting. Idag ska jag ta mig ut på böljan den blå. Det ska faktiskt bli skönt att få åka ut till Ven när det är fint väder! Dagen blir inte alltför lång heller så jag hinner njuta av av söndagen.

Här hemma är vi snart färdiga med tapetsering och ikväll planerar vi att fixa i ordning allt. Ska åka iväg och kolla på en bäddsoffa som ska ersätta sängen i gästrummet. Den tar mycke plats och det ser trevligare ut med en soffa. Tror det blir toppen bra! Det är ljust och fint iaf!

Annars rullar veckorna på och snart ska vi åka uppåt till mina hemtrakter. Börjar längta väldigt mycke nu! Det ska bli toppenskoj att få komma upp och umgås och träffa alla. Tyvärr missar vi Trosa Marknad, hade för mig att det var den helgen vi ska åka upp. Men det är helgen efter. Men men vad gör man. Vi får satsa på Trosa stadslopp istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0