Nytt

Åh idag slutade jag tidigt. Istället för att ha en hel ledig dag har jag två halvdagar. Det är minst lika bra. Skönt att komma igång på förmiddagen, sen att få sluta tidigt är ju bara lyx. Speciellt såna här underbara dagar! Plus att jag och Anki hann med att göra en halvkroppsmassage på varandra innan jag sluta. Behövligt!

Idag har jag dock bara fixat och donat här hemma. Tvättat. Imorgon kommer Johan hit och börjar med att renovera hallen och gästrummet. Det ska bli så skönt när det är över!

image500

Vi kommer få en ljus och fin hall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det gått bra med målandet. Kommer bli så fint. Hoppas du har haft en bra dag idag! Massa kramar

2008-05-08 @ 19:24:18
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0