Laddad

Är glad i mina nya sov-rutiner. Jag har börjat ta tag i mig själv på helgerna. Innan vet dem flesta som känner mig att jag inte direkt är någon morgon -människa. Jag älskar att sova länge på morgonen, ligga och dra mig länge länge. Men det är som om kroppen börja ställa om sig på något vis.(Börjar jag bli vuxen lr?)  Har  i allafall börjat inse vikten av att fånga dagen. Varför ligga och dra sig när man kan få ut mer av dagen! Upp och hoppa ligg inte och dra dej!

Så idag gick jag upp, dock inte jätte tidigt, men jag kunde lika gärna legat betydligt längre. Har nu ätit frukost och ska fixa iordning mig. Ikväll ska vi ha grillkväll här hemma. Kul att Anki och hennes man ville komma oxå! Så idag ska jag åka och handla och fixa allt till ikväll. Skulle åkt till Center Syd med Malin och Carolin, men just nu sitter jag har och har precis övervägt att åka till Väla istället. Ikea ligger precis intill sär oxå, vilket passar bättre!



image511

Denna har min handy-man skapat! Nu är det bara att måla lite plus att lägga golvet sen är badrummet oxå färdigt!
Skönt med förvaring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0