Jag med!

Jag får väl oxå ta och göra den såkallade heliga listan!

7 år sedan.

Hej och hå. Då gick man den absoluta roligaste året på gymnastiet. 1:a året. Träffade många nya männsikor och hade skoj. Bodde i Hagarna i vagnhärad, för att sedan flytta ut på landet. Det var året som jag träffade X:et, Henrik.  Även det året som jag träffade flera av idag mina allra bästa vänner, Sara, Alex, Jenny, Daniel mfl. Mysig tid, då vi alla tjejerna bodde i Vhd, med max 10 minuters avstånd till varandra!

5 år sedan.

Jag tog studenten det året. Och livet på Ica började. Jag trivdes med det. Jag bodde hemma fortfarande och levde gott!

3 år sedan.

Jag hade blivit stor flicka och flyttat hemifrån. Slutade på Ica för att ett kort tag jobba med annat. Kom in på utbildningen. Detta året hände det mycket. Jag växte som människa och förstod att jag sökte efter nåt annat. Jag var på väg! I efterhand är jag glad att jag inte visste vad som väntade...

1 år sedan.

Livet hade tagit en tvär vändning på gott och ont. Jobbade (gör fortfarande) med min sorg efter min älskade pappa. Jag var samtidigt kär upp över öronen (är jag fortfarande) Och det var för ett år sedan jag bestämde mig för att bli Skåning! Jag tog min examen och blev en stolt Hudterapeut. Hade min sista sommar i Trosa. Och det var bland det bästa somrarna. Mycket mysigt!

3 månader.

Jobbade på salongen och lite ibland på dagis. Vi höll på att fixa här hemma, i vår nya lägenhet! Vi blev med CLOETTA. Världens bästa kisse!

Igår.

Jobbade på dagen. Mys-grill-kväll med Holgerssons! Toppen gott och supermysigt.

Imorgon.

Jobb ute i Trolleholm! Ska bli toppen att få träffa barnen igen. Länge sedan nu.

Om 1 år.

Jobbar fortfarnde kvar på salongen. Livet är nog sig likt som är nu. Vi bor kvar här, och kommer ha jättenära till en Nettobutik! Vi har förhoppningsvis varit ute och rest en sväng. Varit ett antal svängar uppe hos mamma och dem andra och hälsat på. 



Lite kul att göra en sån här lista. Tänk vad tiden har gott fort. För 7 år sedan var jag lika gammal som min lillebror är nu...Jag som va så stor nu. Och han som fortfarande är lille nicke-picke-pö =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0