Snart helg igen..

Helgen gick fort. Kändes lite vemodigt att åka hemåt på måndagen.

På söndagenkvällen fick jag träffa Daniel. Det var länge sedan. Sen i somras. Jag, Martin och Jennie åkte hem till honom och fika på kvällen. Det var mysigt, han är allt pratglad min lilla Daniel! Haha.

Måndagen tillbringade vi i bilen. Trots att jag inte ville åka hem riktigt, så var det faktiskt skönt att komma innanför dörren. Nu är denna vecka snart över. Skönt.

I helgen blir det först jobb sen dubbelkalas på lördagen. Tänk om man kunde dela på sig. Men men. Det blir nog bra. Först ska jag till Caroline, sen ska jag bege mig in till Helsingborg för att träffa Mette och dem andra.

image471
Daniel




*Jag blir så trött*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0