Påskafton

Lördagen blev till det bättre. Min bitterhet gav med sig lite och jag blev på bättre humör.

Vi fick supergod påskmiddag hos farmor och farfar. Efter det åkte vi hem till Linda, Jennies syster. Där va Anna, Iza, Sara och lindas familj. Vi satt och snacka och drack lite vin. Eller rättare sagt jag och Jennie drack! hehe. Det var supertrevligt. Kul att få träffa dem igen. Mysigt att Sara va med oxå!

Sen åkte vi ner till Trosa igen. Gick till Sportbaren. Det var inte igår jag var där kan jag säga. Men allt var sig likt. Samma människor var där som för 3 år sedan, och dem hade inte förändrats ett dugg. Kanske att dem hade bytt frisyr och skaffat sig en och en annan unge. Men annars var det sig likt.

Träffa Alexandra och hennes kille där nere. Det känns verkligen att man saknar sina vänner när man väl träffar dem! Men nu kommer vi ses mer när sommaren kommer!


     

Lite bilder ifrån Fröjdas kaffé. Som även är en inredningsbutik. Mycket fina saker!
   


Nu ska jag och Martin snart ut och gå en långpromenad med hundarna. Riktigt fint väder här idag, dock lite kallt. Så vi får klä på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0