Ledig lördag

Ja idag är jag ledig. Martin jobbar, så jag och Cloetta har en lugn morgon här hemma..hehe. Jag sitter här med mitt kaffe och mina två skinkmackor (intressant att veta va?!) medan buskissen springer rundor.

Veckan har rullat på i vanlig takt. Med ena dagen fitn väder, den andra regnit och trist. Men jag ser possitivt på detta, tänk så mycket underbart väder vi har framför oss!!! Hela den underbara våren, och den förhoppningsvis varma och sköna sommaren och inte minst att tillägga, det bästa, hösten. Min absoluta årstid!

Igårkväll åt vi vår första middag ute på balkongen. Hemmagjorda hamburgare med en varsin öl. Hade tänt upp med en massa ljus plus att vi hade elementet igång för lite extra värme. Det va hur mysigt som helst. Sen när vi hade suttit där och filosoferat ett tag så gick vi bort till Anna, Thony (rätt stavat så va ;) ) och sötnosen Thea. Där va martins andra syster Åsa med hennes killar Matias och Ebbe. Det va en trevlig fredags kväll!

Idag ska vi åka iväg på lite firma- fest med Martins jobb. Ska åka till Big-Bowl i Malmö. Ska blir kul att få träffa alla Martins arbetskollegor. Nu innan jag ska fixa lite här hemma, måla lite. Sen ska jag traska i väg till en loppis här i byn.

Ha nu en riktigt mysig lördag!!!

image456
En Liten bild på mig och min älskade vän!


Kommentarer
Postat av: BRUNIO

Vilka fina tjejer du har satt in på bild. dem har haft mycket kul ihop i sina dar.Och en massa kul kvar såklart!!Nu e det inte långt kvar tills vi träffas igen!TACK FÖR SENAST IGEN..=)pUSS DIN ALLTID BRUNIO

2008-03-02 @ 21:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0