Hon la av en riktigt prutt!

Händelse på jobbet:

Denna kund var av typen kvinna i 40 års ålder. Bokar en tid hos oss. Ringer samma dag och avbokar. Våran policy är att man måste avboka ett dygn innan bokad tid, annars debiteras kunden. Men min kollega var snäll och boka in henna på en ny tid så snabbt som möjligt så slapp hon betala.

Den nya tiden skulle hon komma till mig. En hotstone-massage. Förberedelserna för den behandlingen är rätt så många och kräver lite tid innan.

Kvinnan kommer för det första en kvart för sent. Och ber inte om ursäkt! Redan där kände jag verkligen för att ge henne en toppen skön massage, inte. Jag var ju tvungen att korta ner hela behandlingen.Har ju kunder efteråt. När jag väl masserar henne på ryggen. Så där skönt i svanken. Då lägger människan av en PRUTT! asså ingen lite smygare, utan en riktigt jäkla prutt. Men hon verkar inte bry sig. Hon rör sig inte. Säger inget.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag gör det förstnämda. Tur att hon låg med huvudet ner i bädden! Det var det värsta jag vart med om.

Sen lämnar kvinnan sitt presentkort som hon ska betala med. Då ser jag att det är 2 månader gammalt!!! Jag okar inte mer. Säger hej då och hoppas på att jag slipper se henne igen! Haha.

Tänk såna saker man får vara med om. Uj uj uj, jag säger då det! =)

Kommentarer
Postat av: alle

HAHAHAHAHAHA jag hade inte kunnat fortsätta massagen! HAHAHAHHAAHHAHA

jag ringde i måndags för att jag var i svalöv och hade tid över så tänkte hälsa på dig, men du svarade inte, sen missade jag när du ringde.
men nu vet du vad jag ville :)

2008-03-12 @ 00:33:33
URL: http://alleballekung.blogg.se
Postat av: malle

hahahha det var riktigt kul fkt!!!! härligt jobb du har:D

2008-03-12 @ 08:17:02
URL: http://sesamfro.blogg.se
Postat av: Anna

Vilken människa!!!Herregud! Haha! Ja vad säger man, det finns människor till allt :)

2008-03-13 @ 16:36:48
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se
Postat av: Totte

Ha, ha, ha... Vilken människa!

2008-03-14 @ 19:06:54
URL: http://thomasjalkling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0