En olycka kommer sällan ensam...

Och så sant som det är sagt.

Det började med min skruttbil.

Sen igår bara rasar min mobil sönder, till sist tappar jag den i golvet och luckan flyger av. Sådär ja. Gick upp tidigt idag för att hinna med att åka in till Nyköping och köpa en ny. Det har varit på G tidigare så det va liksom dags. Köper en superfin ROSA mobil! Åh jag var som ett barn i bilen hem! Martin skratta åt mig. Hihi.

Sen åkte vi ut till ett jättemysigt fik med farmor. Köpte föresten en jättefin ljustake. Jag trodde att jag la min nya mobil i bilen för jag hade den inte i fickan. Men nej då. Då hade den ramlat ur min ficka på parkeringen. Och nån bil hade så klart KÖRT PÅ DEN! Krossad och trasig. Funkar inte för fem öre. Hur mycke otur kan man ha!

Nu åkte jag precis in i ilfart till Nyköping igen. Ihopp om att den försäkringen jag täckna skulle före något gott med sig. Typ en ny mobil! Men nerå. Dem små extraarbetarna inne på telenor tyckte det var bäst att byta den nere i skåne. För dem kunde inte lämna någon lånemobil till mig för att jag inte bodde här! Konstigt att butikerna inte samarbetar, och vad hände med posten? Dem kunde helt plötsligt inte transprotera tillbaka lånemobilen tillbaka till gökarna i Nyköping.

Som ni förstår är jag inte på så där jättebra humör. Men det löser sig. Jag försöker att inbilla mig att det är ju bara sakliga ting osv. Det kunde varit värre...men just nu känns det inte så. Jag ska försöka bli på bra humör till ikväll. För då ska jag minsann få träffa mina goa sötnosar!

Glad påsk på er!

 


Kommentarer
Postat av: alle

hahahaha. det var nog inte meningen att du skulle ha en rosa mobil ;)

2008-03-22 @ 17:03:32
URL: http://alleballekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0