Göteborg

Helgen var så himla mysig!


I fredags så var vi och uppvakta Mette på hennes student! Sen åkte jag en liten sväng till Åsa som hade "tjejmiddag".

Vi åkte vid halv sju på lördagsmorgon. Vi samåkte med Martin kollegor, eller vi låg bakom i en annan bil. Och jag kan ju säga det att det är inte alla män som är födda till att köra bil. Men vi kom fram tillslut. Sen när jag lämat av Martin och dem andra så åkte jag till Iza. Där åt vi lite frukost och gjorde i ordning oss. Sen mötte vi upp Anna på stan och gick och åt suchi! Sååå gott!

       

Sen bjöd kvällen p fotboll på avenyn. Jag glömde dock min kamera så det blev inga bilder på det. Det var fullt med folk iaf, nästan jobbigt men iaf. Vi stod mitt bland en massa spanioner så det blev lite konstigt då och då...

Sen gick vi vidare för att äta och fira Patricia. Vi hamnade på en jättemysig grekisk resturang. Supergott och jättetrevligt! Sen efter det så åkte vi hem och umgicks där hemma en stund. Det var en väldigt lyckad kväll!

Söndagen bjöd på en tripp till stan. Det var inte det bästa vädret men vi trotsade det. Vi åkte även ut till Slottskogen för att kolla på pingviner.
 
     
     
     
 
    

Nu är vi tillbaka till vardagen för en stund! Snart är det helg igen, midsommar! Vad fort det går..!

Kommentarer
Postat av: a .

jag jobbar tyvärr nästa helg :(

2008-06-19 @ 19:01:19
URL: http://alleballekung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0