Äntligen fredag

Denna vecka har varit en aning seg. Sviterna ifrån helgen satt i till igår. I form av trötthet och orutin. Det räcker tydligen att slarva ett par dagar sen är rutinen helt ur balans. Börjar man bli gammal då? netack, ingen "hotmama" där inte! hehe, (ett internskämt.)

Idag har det varit full fart inne i Landskrona. Det är studentens lyckliga dagar idag. Och vi har färgat fransar i takt med "vi har tagit studenten, vi har tagit studenten föööör vi har tagit studenteeeen, fy fan vad vi är bra" Hehe. Jag vet inte hur många gånger jag har fått rysningar. På ett possitivt sett. Den dagen är en av det största i ens liv!

Nu ska vi snart iväg till Mette och fira henne! För hon är just en sån lycklig student! Sen ska jag försöka hinna med att åka förbi Åsa som har grillkväll med tjejklubben ikväll. Synd att det krockade med student och annat.

Tidigt imorn åker vi upp till Göteborg! Som jag längtat! Det ska bli så himla kul att få träffa tjejerna! Det kommer bil toppen! Synd att inte Jennie kunde komma bara...men henne träffar jag snart igen. Anledningen till att vi åker upp är att min kära vän blir stor. Hela 25 år blir hon och det måste firas!


Vi för 2 år sedan (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0