Älskade sommar

 

Helgen uppe i Trosa/Tystberga var helt underbar! På fredagen hjälpte vi först mamma på tomten. Martin klippte gräs och jag trimmade. Sen hade vi kallas för syster Malin som fyller 22 år på onsdag. Sen kom tjejerna, Caroline och Caroline upp. Vi åkte in till Trosa, till Daniel. Där träffa jag bland annat Sara, Sandra och Jennie! Det var superkul och alla var på bra humör! Vi gick en sväng ner till Fyren innan vi begav oss in på Tullen. På tullen var det som vanligt. Superkul!

På lördagen låg vi alla ute i trädgården. Jag låg först i solen en stund i hopp om att få lite färg, men det blev för varmt så jag flyttade in i skuggan till dem andra.

Lördagskvällen bjöd på en tradionell grillkväll hos sara! Tack för det gumman, det var supertrevligt. Sen blev det Tullen igen! Caroline och Caroline som varit på konsert kom förbi när det var slut.

Söndagen blev tillägnad till kära familjen. Vi fick god mat hemma hos farmor och farfar. Trevligt!

Denna helg har bara varit trevligt! Det var jättemysigt att få åka hem och träffa familjen och vännerna. Det för att citera Daniel. Det var den här helgen som startade sommaren på riktigt.Nu har vi bara en massa trevligheter framför oss.


Nu är det jobbvecka igen! Sen till helgen ska vi upp till Göteborg och hälsa på Iza och Anna! Iza blir ju stora tjejen och det måste firas!

Nu ska jag vila lite =)







Skulle ju lägga upp fler bilder, men blogg.se verkar strula. Det kommer inom en snar framtid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0