Blixt och dunder

Ja så var det söndag igen! Underbart, för det betyder att det bara är 5! dagar kvar tills min semester! Det ska bli skönt att få vara lite ledig. Ska åka upp och hälsa på dem där hemma. Men först ska mamsen komma ner och ha lite semester här nere. Ska bli mysigt!

I fredags var det tjejkväll här hemma. Jag och Mette! Hihi. Det var riktigt kul. Det var då vi förstod att vi faktiskt ibland har det liiite roligare utan killarna. Hehe. Det blir ju mer ordentligt tjejsnack, vilket kan behövas ibland! Tack Mette för en mysig kväll!

Igår var det lugna gatan hela dagen. Lite fix här hemma, och sen lugn tacokväll med kompisarna Måns och Mette (ovanligt va!?) Det var riktigt trevligt. Kollade film när värsta ovädret bara kom helt plötligt. Det gjorde filmkvällen ännu mysigare! Men samtidigt som det är mysigt och fascinerande med åskan så är det ju helt klart lite skrämmande oxå.

Idag har vi haft riktig söndagsförmiddag. Sån som jag gillar! Tagit det lugnt, ätit god frukost och bara slappat. Nu ska vi snart åka till Järavallen med Åsa,, Mattias och Ebbe. Ska bli skönt att få lite frisk luft!

Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en härlig söndag! kramar!!!

2008-07-20 @ 14:20:53
Postat av: Anonym

Ovanstående kommentar var från mig:)

2008-07-20 @ 14:22:05
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0