Bättre sent än aldrig...

Oki, det var ett tag sedan jag skrev här. Känns som om jag prioriterat annat sista tiden, har bland annat läst en grymt bra bok som jag varit helt fast i.

Först och främst måste jag börja med att visa bilder ifrån Diggiloo-kvällen! det var kanon!

   
Först lite pick-nick i gröngräset.

   
   
Det var en sån fin kväll hela kvällen tills det var dags för sista final låten! Då kom regnet, när det var dags för ca 10 000 männsikor att ta sig ut. Hehe. Det var iaf en TOPPEN kväll!




Sen på torsdagen fick vi besök ifrån Trosa. Min kära farmor och farfar! Det var dags att visa fina Skåne by summer. Vi var över på Vhen, kollade in karnevalen, åt gott, umgicks och hade det bara mys.

   
                                  

   

Tack Farmor och Farfar för en trevlig helg!!

Snart är det helg igen. Veckorna går så snabbt nu. Om en vecka har jag minsann lite semester. då ska jag passa på att åka och hälsa på familjen! Sen blir det nog en tripp till Göteborg med LångMalin. Ska bli sköj!



Kommentarer
Postat av: Isa

Så härligt väder ni ser ut att haft:) Du är så fin min vän!

2008-07-17 @ 00:21:09
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: a .

långmalin? ha ha ha

2008-07-17 @ 09:38:56
URL: http://alleballekung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0