Världens lyckligaste

Lördagen blev toppen! Anna blev överrskad yttligare en gång till när hennes goa sambo hade ordnat en KANON fest till hennes ära! God mat och jätte fint planerat.

Kvällen bjöd på mycket skratt, god mat och singstar! Vi tjejer sjöng oss hesa. Summan av kardemumman, en riktigt rolig kväll! Det är alltid kul att få umgås med tjejerna. Kul att få se hur Iza bodde oxå, men dem har en slags fågel..ja och den gillade jag inte så vidare  :)

image434
 Gruppbild!

Idag har vi vart och titta på världens sötaste kattunge! Det är ju så tyvärr att när man ser något så sött så måste man ha det. Till vilket pris. Så imorn ska vi ringa och boka henne och i slutet av Januari kommer hon flytta in hos oss! Jag är hur lycklig som helst.  Jag vet att jag har nämt det förr, men Martin är helt UNDERBAR!

Cloetta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0