Måndag

Helgen gick åt till jobb. Åkte min värsta båttur i mitt liv. Men va inte så farligt egentligen, bara det att det gunga så mycket så man blev helt yr i bollen. Helgen gick och nu är det måndag igen! Måndagar för mig är inte som det va förr när man jobba på Ica. Då va det ångest som gällde på söndagskvällen. Men så är det som sagt inte nu...jag gillar verkligen mitt jobb och timmarna går så fort!

Imorn skulle jag vart ledig, men dem ringde ifrån mitt favvodagis och fråga om jag kunde jobba...och jag kan ju inte säga nej! hehe. Det va länge sedan jag va där ute. Ska bli kul!

Nu ska vi ut och gå en sväng...har lite ont i ryggen så jag behöver röra på mig...puh...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Check out my blogg..tihi.Va ett tag sen nu, hoppas vi hörs snart gumsan min!

2008-01-28 @ 22:50:53
URL: http://www.fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0