Helgen

Helgen passerade förbi snabbt som vanligt.

I fredags laga vi god mat med Mette och Lilja. Gott! Sedan såg vi Let´s dance. Senare kom Caroline förbi och gjorde oss sällskap med hennes lilla Ängla. Hur söt som helst. Martin blev nog lite förtjust där. Hehe

I lördags blev jag medbjuden på tjejmiddag. Pernilla hade fyllt. Det bjöds på god mat och efterrätt. Även en och en annan truddilutt med singstar! Det var riktigt trevligt att få träffa tjejerna.

Söndagen blev fix. Min Garderob är färdig! Känns skönt att ha ordning på kläderna. På kvällen så kom svärföräldrarna på lite mat.

Annars rullar vardagen på här hemma. Vi ska snart försöka fixa resten i lägeneheten. Men vi stressar inte. Jag menar, vi ska ju bo här ett tag nu! Förhoppningsvis så kommer vi i allafall få vardagsrumsgolvet färdigt innan Cloetta flyttar in.


image436
Förlåt om det blir mycke bilder på oss två. Men denna är väl ändå fin?!



Idag skulle pappa blivit 48 år...SAKNAR! Dagar som dessa är extra jobbiga. Skulle bara vilja skicka ett sms och gratta honom! Skicka ett kort lr vad som helst. Men kag är säker på att han vet att jag tänker på honom...


Kommentarer
Postat av: Sara

Ni är så grymt snygga...Martin borde bära den peruken jämt...HAHA..:-)

2008-01-15 @ 08:50:54
URL: http://goasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0