Det rullar på

Nu är julen utstädad. Granen är väck, och alla små tomtar har fått hoppa ner i lådan. Känns skönt. Nu går vi mot ljusare tider. Våren! En helt underbar tid.

Igår betala vi handpenningen på våran sötnos. Så nu kan man säga att hon är våran! Uppfödaren ska skicka ett ägarbevis och lita andra papper som vi ska skriva på. Det känns så himla kul. Har aldrig varit så seriös tidigare med ett kattköp. Men detta känns så rätt. Vem vet, min nya hobby kanske blir att åka runt på kattutställningar! hehe!

Igår på dagen så var jag iväg på intervjuv. Till en utbildning. Det va en utbildningen jag sökte i höstas när jag inte hade så mycket jobb. Det som är jobbigt är att detta är en dröm. Allt kändes jättebra, personkemin med hon som intervjuva mej klickade minst sagt. Vi får helt enkelt se hur det blir. Som det är nu vill jag bara jobba! Jag har lite betänketid så vi hoppas jag blir klokare på att fundera...


Utbildningen



image435
Vi hemma hos anna & Alex


Kommentarer
Postat av: Ia

Vad är det för ras på katten? *nyfiken*

2008-01-10 @ 09:50:22
Postat av: Alexandra

Åhhhh jaaa....frisör då jädrans ska du få styla mig ;) Håller massa tummar för dig gumman...du skulle passa perfekt! När kommer du till mina trakter igen :( Misss youuuu puss puss****

2008-01-10 @ 18:59:12
Postat av: Ida

Svar till Ia : Norsk skogskatt!

Alexandra: Vi får se hur det går, men om det blir så ska jag styla dig! Färga och klippa
;) Det dröjer nog innan jag åker uppåt, jobbar och så..till påsk iaf! Hoppas allt är bra med dej!

2008-01-10 @ 20:17:53
Postat av: Sara

Hej gumman,
gå in på den här länken
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=26024
och bli medlem, man samlar poäng o får massa gratis checkar..grymt..
Pössss

2008-01-10 @ 23:25:38
URL: http://goasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0