Looove

Ja vart börjar jag..

Jo i fredags. vi hade bestämt oss för att ha en mysig och romantsik hemmakväll , med god middag osv. Älsklingen överraskade mig med att ha bokat bord på en jättemysig resturang i Landskrona. Men det var en lugn kväll i stan för det var bara vi och en ensam "dam" inne på resturangen. Denna "dam" blev våran kvällsattraktion. För denna såkallad dam var inte mer än en stor man. (inget speciellt med det, en vanlig böjelse) men för oss så blev det svårt att inte titta på. H*n blev så packad, rapade och välte stolar osv. hehe.


Lördagen blev mycket lugn. Vi jobbade båda två på dagen och sen blev det lite fika med Åsa, Mattias och Ebbe. Alltid lika trevligt.

Söndagen blev en sån där dag vi kände oss flitiga. Vi var uppe i god tid. Tvättade våra bilar. Åkte en sväng till IKEA. Fixade med det nya. Sen satte jag mej ner och måla en tavla! hehe...riktigt konstnärligt gjort. Otroligt stimulerande för min del.

Denna veckan rullar på i den vanliga takt. Idag har jag vart ute på favvodagiset och jobbat. Har typ varit ute hela dagen, så man är helt slut av all frisk luft!

Nu är det nedräkning tills helgen då Iza och Anna kommer. Ska verkligen bli superkul, som alltid med mina pinglor! Denna helg och veckan har jag yttligare fått bevis att jag har dem bästa vännerna. Och även om jag vet att mina vänner är det viktigaste så blir man påmind av det då och då. Som vänner går man igenom både roliga och tråkiga episoder tillsammans. Men det viktigaste är att det i slutändan blir bra. Livet är faktikskt för kort lägga på tråkigheter.


image444

Nu: Tvättsugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0